المستودع الرقمى

//uquui/

تقرير الوحدة

تقرير المجموعة

 -

 An empirical study of Saudi secondary school students‘ achievement motivation attitude toward subjects, perception of classroom environment and teaching aids, in relationships to academic achievement in three school subjects

 Al-Hakami, Ibrahim Al-Hassan Mahdi


//uquui/handle/20.500.12248/99109
0 التحميل
670 المشاهدات

An empirical study of Saudi secondary school students‘ achievement motivation attitude toward subjects, perception of classroom environment and teaching aids, in relationships to academic achievement in three school subjects

رقم الطلب : 638
الناشر :NULL
تاريخ النشر : -
الوصف : xvii, 337 p
نوع الوعاء : دكتوراه
الكلية : NULL
القسم : NULL
يظهر في المجموعات : الرسائل العلمية المحدثة

العنوان: An empirical study of Saudi secondary school students‘ achievement motivation attitude toward subjects, perception of classroom environment and teaching aids, in relationships to academic achievement in three school subjects
المؤلفون: Al-Hakami, Ibrahim Al-Hassan Mahdi
Moore, Jeff Supervision;University of Hull United Kingdom colleg Dep.of Education
الناشر :: NULL
الوصف :: xvii, 337 p
NULL
Research
الرابط: https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/99109
يظهر في المجموعات :الرسائل العلمية المحدثة

الملفات في هذا العنصر:
لاتوجد ملفات مرتبطة مع هذا العنصر.
اضف إلى مراجعى الاستشهاد المرجعي طلب رقمنة مادة

تعليقات (0)



جميع الأوعية على المكتبة الرقمية محمية بموجب حقوق النشر، ما لم يذكر خلاف ذلك