D-Library Repositry

//uquui/

Reports Community

Annual Report Collection

 2019

 أثر استخدام استراتيجية التدريس التبادلي على تنمية التحصيل الفوري والمرجأ والتواصل الرياضي لدى طالبات المرحلة الابتدائية

 السعـيدي, حــنان أحـمد


//uquui/handle/20.500.12248/130457
0 Downloads
900 Visits

أثر استخدام استراتيجية التدريس التبادلي على تنمية التحصيل الفوري والمرجأ والتواصل الرياضي لدى طالبات المرحلة الابتدائية

Alternative : The Effect of Using the Reciprocal Teaching Strategy on Developing Immediate and Delayed Achievement and Mathematical Communication among Primary Stage Female Students
Issue Date : 2019 - 1440 H
Description : -
Format : مقال
Physical description: 30 صفحة
Language : عربي
Is format of : مجلة جامعة أم القرى للعلوم التربوية والنفسية
Issue Title : المجلد العاشر - العدد الثاني - الجزء الثاني

Title: أثر استخدام استراتيجية التدريس التبادلي على تنمية التحصيل الفوري والمرجأ والتواصل الرياضي لدى طالبات المرحلة الابتدائية
Other Titles: The Effect of Using the Reciprocal Teaching Strategy on Developing Immediate and Delayed Achievement and Mathematical Communication among Primary Stage Female Students
Authors: السعـيدي, حــنان أحـمد
Subjects :: طرق التدريس
التدريس السعودية
Issue Date :: 2019
URI: https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/130457
Appears in Collections :مجلة جامعة أم القرى للعلوم التربوية والنفسية

Files in This Item :
File Description SizeFormat 
32000321002.pdfمقالة علمية1.14 MBAdobe PDFView/Open
Add to Auditors PDF citation Digitization Request

Comments (0)



Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.