D-Library Repositry

//uquui/

Reports Community

Annual Report Collection

 2019

 أثر استخدام استراتيجية التعلم المقلوب في تنمية التحصيل المعرفي لدى طالبات مقرر طرق تدريس التربية الفنية بجامعة أم القرى

 الغامدي, فاطمة بنت علي بن عبد الله


//uquui/handle/20.500.12248/129987
0 Downloads
725 Visits

أثر استخدام استراتيجية التعلم المقلوب في تنمية التحصيل المعرفي لدى طالبات مقرر طرق تدريس التربية الفنية بجامعة أم القرى

Alternative : Vice dean of Admission and Registration Assistant Professor of Art Education at the Department of Curricula and Instruction Collage of Education – Umm Al-Qura University
Issue Date : 2019 - 1440 H
Description : -
Format : مقال
Physical description: 32 صفحة
Language : عربي
Is format of : مجلة جامعة أم القرى للعلوم التربوية والنفسية
Issue Title : المجلد العاشر - العدد الثاني - الجزء الأول

Title: أثر استخدام استراتيجية التعلم المقلوب في تنمية التحصيل المعرفي لدى طالبات مقرر طرق تدريس التربية الفنية بجامعة أم القرى
Other Titles: Vice dean of Admission and Registration Assistant Professor of Art Education at the Department of Curricula and Instruction Collage of Education – Umm Al-Qura University
Authors: الغامدي, فاطمة بنت علي بن عبد الله
Subjects :: قياس التحصيل المعرفي
التربية الفنية طرق تدريس
Issue Date :: 2019
URI: https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129987
Appears in Collections :مجلة جامعة أم القرى للعلوم التربوية والنفسية

Files in This Item :
File Description SizeFormat 
32000121007.pdfمقالة علمية1.03 MBAdobe PDFView/Open
Add to Auditors PDF citation Digitization Request

Comments (0)



Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.