- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | الغامدي, فاطمة بنت علي بن عبد الله | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-12T09:29:50Z | - |
dc.date.available | 2020-10-12T09:29:50Z | - |
dc.date.issued | 2019 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129987 | - |
dc.language.iso | عربي | en_US |
dc.relation.isformatof | مجلة جامعة أم القرى للعلوم التربوية والنفسية | en_US |
dc.subject | قياس التحصيل المعرفي | en_US |
dc.subject | التربية الفنية طرق تدريس | en_US |
dc.title | أثر استخدام استراتيجية التعلم المقلوب في تنمية التحصيل المعرفي لدى طالبات مقرر طرق تدريس التربية الفنية بجامعة أم القرى | en_US |
dc.title.alternative | Vice dean of Admission and Registration Assistant Professor of Art Education at the Department of Curricula and Instruction Collage of Education – Umm Al-Qura University | en_US |
dc.type.format | مقال | en_US |
dc.date.issuedhijri | 1440 | en_US |
dc.description.extent | 32 صفحة | en_US |
dc.relation.issue | المجلد العاشر - العدد الثاني - الجزء الأول | en_US |
Appears in Collections : | مجلة جامعة أم القرى للعلوم التربوية والنفسية |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
32000121007.pdf | مقالة علمية | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)