- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
0
Downloads
440
Visits
التمكين و علاقته بمستوى الرضا الوظيفي من وجهة نظر أعضاء الهيئة التدريسية بجامعة أم القرى و جامعة الملك عبد العزيز
Alternative : Faculty Members Perceptions Of The Relationship Between Empowerment And Job Satisfaction In Umm Al-Qura And King Abdul Aziz Universities
Authors :
الهذلي ,سهى بنت طالع بن دخيل الكعبي
Call Number : 11921
Issue Date :
2011 - 1432هـ
H
Description :
-
Format : ماجستير
Collage :
التربية
Department :
الإدارة التربوية
Physical description: 134 ورقة
Language : عربي
Appears in Collections :
الرسائل العلمية المحدثة
Title: | التمكين و علاقته بمستوى الرضا الوظيفي من وجهة نظر أعضاء الهيئة التدريسية بجامعة أم القرى و جامعة الملك عبد العزيز |
Other Titles: | Faculty Members Perceptions Of The Relationship Between Empowerment And Job Satisfaction In Umm Al-Qura And King Abdul Aziz Universities |
Authors: | الأسمر، منى بنت حسن بن حسن الهذلي ,سهى بنت طالع بن دخيل الكعبي |
Issue Date :: | 2011 |
URI: | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129836 |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11921.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.34 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11921.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11921.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 29.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11921.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 23.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11921.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 169.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11921.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 86.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11921.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 16.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)