D-Library Repositry

//uquui/

Reports Community

Annual Report Collection

 2017

 أثر استخدام استراتيجية التدريس المتمايز على التحصيل وبقاء أثر التعلم في مقرر الفقه لدى تلاميذ الصف السادس الابتدائي بمدينة مكة المكرمة

 الحارثي، رجاء الله بن مدري


//uquui/handle/20.500.12248/127990
Title: أثر استخدام استراتيجية التدريس المتمايز على التحصيل وبقاء أثر التعلم في مقرر الفقه لدى تلاميذ الصف السادس الابتدائي بمدينة مكة المكرمة
Authors: الغامدي، فريد علي
الحارثي، رجاء الله بن مدري
Issue Date :: 2017
URI: https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/127990
Appears in Collections :الرسائل العلمية المحدثة

Files in This Item :
File Description SizeFormat 
17943.pdf
"   Restricted Access"
الرسالة الكاملة43.95 MBAdobe PDFView/Open
Request a copy
Add to Auditors PDF citation Digitization Request Hold Item

Comments (0)



Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.