D-Library Repositry

//uquui/

Reports Community

Annual Report Collection

 2014

 اثراستخدام استراتيجية التدريس المتمايز في تنمية التحصيل لمقرر الاحياء لدى طلاب الصف الثاني الثانوي

 المهداوي، فايز بن محمد بن عبد الكريم


//uquui/handle/20.500.12248/126792
Title: اثراستخدام استراتيجية التدريس المتمايز في تنمية التحصيل لمقرر الاحياء لدى طلاب الصف الثاني الثانوي
Authors: الشهراني، ناصر بن عبد الله
المهداوي، فايز بن محمد بن عبد الكريم
Issue Date :: 2014
URI: https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126792
Appears in Collections :الرسائل العلمية المحدثة

Files in This Item :
File Description SizeFormat 
16616.pdf
"   Restricted Access"
الرسالة الكاملة11.87 MBAdobe PDFView/Open
Request a copy
absa16616.pdf
"   Restricted Access"
ملخص الرسالة بالعربي33.97 kBAdobe PDFView/Open
Request a copy
abse16616.pdf
"   Restricted Access"
ملخص الرسالة بالإنجليزي26.33 kBAdobe PDFView/Open
Request a copy
cont16616.pdf
"   Restricted Access"
قائمة المحتويات144.3 kBAdobe PDFView/Open
Request a copy
ind16616.pdf
"   Restricted Access"
مخطط البحث327 kBAdobe PDFView/Open
Request a copy
indu16616.pdf
"   Restricted Access"
المقدمة153.08 kBAdobe PDFView/Open
Request a copy
title16616.pdf
"   Restricted Access"
عنوان الرسالة44.49 kBAdobe PDFView/Open
Request a copy
Add to Auditors PDF citation Digitization Request Hold Item

Comments (0)



Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.