D-Library Repositry

//uquui/

Reports Community

Annual Report Collection

 2018

 فاعلية استخدام القصة الرقمية في تدريس مقرر اللفة الانجليزية لتنمية مهارات الاستماع لدى طالبات الصف السادس الابتدائي في مدينة مكة المكرمة

 محمد، خديجة بنت عمر موسى


//uquui/handle/20.500.12248/129888
0 Downloads
279 Visits

فاعلية استخدام القصة الرقمية في تدريس مقرر اللفة الانجليزية لتنمية مهارات الاستماع لدى طالبات الصف السادس الابتدائي في مدينة مكة المكرمة

Alternative : The effectiveness of using digital story in teaching english language course to develop listening skills among sixth grade primary female-students in makkah
Call Number : 22612
Pub Place : مكة المكرمة
Issue Date : 2018 - 1439 H
Description : -
Format : ماجستير
Physical description: 123 ورقة
Language : عربي

Title: فاعلية استخدام القصة الرقمية في تدريس مقرر اللفة الانجليزية لتنمية مهارات الاستماع لدى طالبات الصف السادس الابتدائي في مدينة مكة المكرمة
Other Titles: The effectiveness of using digital story in teaching english language course to develop listening skills among sixth grade primary female-students in makkah
Authors: الشواقفة، عدوية بنت أحمد طالب
محمد، خديجة بنت عمر موسى
Issue Date :: 2018
URI: https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129888
Appears in Collections :الرسائل العلمية المحدثة

Files in This Item :
File Description SizeFormat 
22612.pdf
"   Restricted Access"
الرسالة الكاملة4.24 MBAdobe PDFView/Open
Request a copy
absa22612.pdf
"   Restricted Access"
ملخص الرسالة بالعربي135.16 kBAdobe PDFView/Open
Request a copy
abse22612.pdf
"   Restricted Access"
ملخص الرسالة بالإنجليزي55.82 kBAdobe PDFView/Open
Request a copy
cont22612.pdf
"   Restricted Access"
قائمة المحتويات146.82 kBAdobe PDFView/Open
Request a copy
ind22612.pdf
"   Restricted Access"
مخطط البحث508.74 kBAdobe PDFView/Open
Request a copy
indu22612.pdf
"   Restricted Access"
المقدمة135.15 kBAdobe PDFView/Open
Request a copy
title22612.pdf
"   Restricted Access"
عنوان الرسالة143.13 kBAdobe PDFView/Open
Request a copy
Add to Auditors PDF citation Digitization Request Hold Item

Comments (0)



Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.