- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
0
Downloads
278
Visits
فاعلية استخدام القصة الرقمية في تدريس مقرر اللفة الانجليزية لتنمية مهارات الاستماع لدى طالبات الصف السادس الابتدائي في مدينة مكة المكرمة
Alternative : The effectiveness of using digital story in teaching english language course to develop listening skills among sixth grade primary female-students in makkah
Authors :
محمد، خديجة بنت عمر موسى
Call Number : 22612
Pub Place : مكة المكرمة
Issue Date :
2018 - 1439
H
Description :
-
Format : ماجستير
Collage :
التربية
Department :
المناهج وطرق التدريس
Physical description: 123 ورقة
Language : عربي
Appears in Collections :
الرسائل العلمية المحدثة
Title: | فاعلية استخدام القصة الرقمية في تدريس مقرر اللفة الانجليزية لتنمية مهارات الاستماع لدى طالبات الصف السادس الابتدائي في مدينة مكة المكرمة |
Other Titles: | The effectiveness of using digital story in teaching english language course to develop listening skills among sixth grade primary female-students in makkah |
Authors: | الشواقفة، عدوية بنت أحمد طالب محمد، خديجة بنت عمر موسى |
Issue Date :: | 2018 |
URI: | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129888 |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22612.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.24 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22612.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 135.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22612.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 55.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22612.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 146.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22612.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 508.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22612.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 135.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22612.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 143.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)