- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عطية، محمد محمد سالم | |
dc.contributor.author | القحطاني، طارق جبران موسى | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T21:22:54Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T21:22:54Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126003 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | أثر استخدام نموذج أبعاد التعلم في تنمية التحصيل الدراسي وبعض العادات العقلية لدى طلاب المرحلة الثانوية في مادة الفقه | |
dc.identifier.id | .b12245239 | |
dc.identifier.callnum | 14102 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 199 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00307959 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14102.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 11.13 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14102.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 304.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14102.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 197.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14102.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 446.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14102.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.4 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14102.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.06 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14102.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 180.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)