- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلمبان، سمير نورالدين بن عبدالقادر | |
dc.contributor.author | المطرفي، غازي صلاح هليل | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T13:50:21Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T13:50:21Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122326 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | استخدام نموذج التعليم | |
dc.subject.other | العلوم - طرق تدريب | |
dc.title | اثر استخدام نموذج التعلم البنائي في تدريس العلوم علي التحصيل والاتجاه نحو المادة لدى طلاب الصف الثالث المتوسط | |
dc.identifier.id | .b11237387 | |
dc.identifier.callnum | 6148 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 384 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00163506 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6148.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa6148.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 80.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse6148.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 99.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6148.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 174.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6148.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.02 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6148.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 180.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6148.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 125.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)