- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مناصرة، محمد بن أحمد | |
dc.contributor.author | الجابري، أحمد بن عبدالرحمن بن جابر | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T18:54:45Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T18:54:45Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129749 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | |
dc.subject.other | مهارات التعلم | |
dc.title | أثر استخدام طريقة الاكتشاف الموجه في تنمية مهارات الفهم القرائي في اللغة الانجليزية لدي طلاب الصف الثالث المتوسط بمدينة جيزان | |
dc.identifier.id | .b12854943 | |
dc.identifier.callnum | 23102 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1440 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 168 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
23102.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.55 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa23102.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 281.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse23102.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 164.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont23102.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 176.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind23102.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.02 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu23102.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 248.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title23102.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 150.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)