- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المالكي، عوض بن صالح | |
dc.contributor.author | الغامدي، نايف بن احمد بن حسين | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T15:53:59Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T15:53:59Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129287 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس - المرحلة الابتدائية | |
dc.subject.other | الكسر الاعتيادي | |
dc.title | أثر إستخدام استراتيجية المهام الجزئية لتدريس الكسور الاعتيادية في التحصيل الدراسي لطلاب الصف السادس الابتدائي / | |
dc.identifier.id | .b12827988 | |
dc.identifier.callnum | 22760 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 321ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22760.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.84 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22760.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 377.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22760.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 189.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22760.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 343.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22760.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22760.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 525.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22760.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 271.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)