- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | راضي، فوقية بنت محمد | |
dc.contributor.author | معشي، ليلى بنت محمد بن علي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T13:11:49Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T13:11:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128860 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | الانفعال - علم نفس | |
dc.subject.other | الذكاء الانفعالي - | |
dc.title | البناء العاملي لمقياس بارأن (Bar-On- EQ-i) للذكاء الانفعالي لدى الطلبة السعوديين الموهبين بالمرحلة الثانوية | |
dc.identifier.id | .b1278333x | |
dc.identifier.callnum | 22075 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 181 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22075.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.53 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22075.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 80.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22075.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 37.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22075.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 99.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22075.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 284.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22075.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 81.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22075.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 174.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)