- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبدالوهاب، محمد بن حمود | |
dc.contributor.author | الحربي، عوض بن سالم بن أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T12:37:18Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T12:37:18Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128780 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | التعلم - علم النفس | |
dc.subject.other | علم النفس التربوي - | |
dc.title | ممارسات تقويم التعلم بجامعة أم القرى بين الواقع والمأمول من وجهة نظر طلابها وأعضاء هيئة التدريس بها | |
dc.identifier.id | .b12774261 | |
dc.identifier.callnum | 22016 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | علم النفس | |
dc.description.extent | 102 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22016.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22016.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 242.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22016.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 230.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22016.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 429.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22016.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.13 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22016.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 245.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22016.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 285.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)