- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المطرفي، غازي بن صلاح بن هليل | |
dc.contributor.author | الخيري، محمد بن حسن بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T12:34:48Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T12:34:48Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/128774 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | - | |
dc.subject.other | العلوم - طرق تدريس | |
dc.title | أثر استخدام نموذج التعلم التوليدي في تدريس العلوم على تنمية المفاهيم العلمية والتفكير الناقد لدى طلاب الصف الثالث المتوسط | |
dc.identifier.id | .b12772069 | |
dc.identifier.callnum | 22010 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | |
dc.description.extent | 257 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
22010.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.43 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa22010.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 320.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse22010.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 251.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont22010.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 615.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind22010.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.76 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu22010.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 604.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title22010.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 263.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)