- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عتيبة، آمال بنت محمد بن حسن | |
dc.contributor.author | الغامدي، وفاء بنت احمد بن عياض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T16:08:09Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T16:08:09Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126762 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | دراسة تقويمية لاداء معلمة رياض الاطفال في تطبيق منهاج تفكر للتنمية المتكاملة للطفل بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12437426 | |
dc.identifier.callnum | 16624 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 260 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00303382 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16624.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16624.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 277.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16624.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 370.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16624.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 539.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16624.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 878.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16624.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 531.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16624.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 444.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)