- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشهراني، ناصر بن عبد الله | |
dc.contributor.author | المهداوي، فايز بن محمد بن عبد الكريم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T15:56:03Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T15:56:03Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126755 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اثر استخدام استراتيجية التدريس المتمايز في تنمية التحصيل لمقرر الاحياء لدى طلاب الصف الثاني الثانوي | |
dc.identifier.id | .b12437104 | |
dc.identifier.callnum | 16616 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 351ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00303225 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16616.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 11.87 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16616.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 33.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16616.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 26.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16616.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 144.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16616.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 327 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16616.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 153.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16616.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 44.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)