- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ،1366هـ | |
dc.contributor.author | القرشي، صالح بن فلحان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T15:02:51Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T15:02:51Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126715 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اثر استخدام التعامل الافتراضية في تدريس وحدة من مقرر العلوم على التحصيل الدراسي لتلاميذ الصف الاول المتوسط بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12435752 | |
dc.identifier.callnum | 16559 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 142ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00302276 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16559.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.94 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16559.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 273.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16559.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 284.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16559.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 303.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16559.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16559.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 466.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16559.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 388.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)