- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلمبان، سمير بن نور الدين | |
dc.contributor.author | احمد، محمد علي مثنى النور | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T10:58:21Z | - |
dc.date.available | 2020-10-02T10:58:21Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126568 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.subject.other | الرياضيات - دراسة وتعليم (ثانوي) | |
dc.title | مطالب استخدام التعلم المدمج في تدريس الرياضيات المطورة من وجهة نظر معلمي الرياضيات بالمرحلة الثانوية | |
dc.identifier.id | .b12335058 | |
dc.identifier.callnum | 17864 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 161ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00320939 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17864.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.57 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17864.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 211.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17864.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 189.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17864.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 261.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17864.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 909.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17864.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 401.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17864.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 260.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)