- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، محمد بن عبد الله | |
dc.contributor.author | باناعمة، فوزية بنت عبد الرحمن بن سالم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T22:32:32Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T22:32:32Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126076 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | تطبيق ممارسات جودة ادارة التعلم والتعليم في برامج الدراسات العليا بكليات التربية للبنين بالجامعات السعودية بين الواقع والمأمول | |
dc.identifier.id | .b12258453 | |
dc.identifier.callnum | 16975 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 265ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00309863 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16975.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16975.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 218.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16975.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 359.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16975.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 439.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16975.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 878.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16975.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 345.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16975.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 255.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)