- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الكلثم، حمد بن مرضي | |
dc.contributor.author | العصيمي، سامي بن مسفر بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T20:53:54Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T20:53:54Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125973 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اثر استخدام استراتيجية التعليم المتمايز في التحصيل الدراسي لمقرر التوحيد لدى طلاب الصف السادس الابتدائي | |
dc.identifier.id | .b12243772 | |
dc.identifier.callnum | 16941 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 173 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00307596 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16941.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.64 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16941.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 234.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16941.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 255.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16941.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 272.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16941.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 687.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16941.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 557.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16941.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 209.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)