- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | النمري، حنان بنت سرحان | |
dc.contributor.author | السلوم، إبتسام بنت عبد الرحمن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T18:47:19Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T18:47:19Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125851 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة العربية | |
dc.subject.other | طالبات الثانوية - جدة | |
dc.subject.other | مهارات القراءة | |
dc.title | مستوى تمكن معلمات اللغة العربية من أساليب تنمية مهارات القراءة الناقدة لدى طالبات الصف الأول الثانوي في مدينة جدة | |
dc.identifier.id | .b12217426 | |
dc.identifier.callnum | 15173 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 هـ | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 144ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00303205 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15173.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.4 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15173.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 345.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15173.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 266.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15173.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 401.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15173.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 897.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15173.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 397.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15173.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 319.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)