- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سالم، محمد بن محمد | |
dc.contributor.author | البقمي، خالد بن عبد الله بن نايف | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T17:25:41Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T17:25:41Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125769 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | مدرسو التربية الإسلامية - إعداد | |
dc.title | تقويم برنامج اعداد معلم التربية الاسلامية في التربية بجامعة ام القرى في ضوء معايير الانكيت NCATE | |
dc.identifier.id | .b12194256 | |
dc.identifier.callnum | 16077 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 185 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00300372 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16077.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 29.86 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16077.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 323.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16077.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 126.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16077.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 483.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16077.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.56 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16077.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 883.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16077.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 234.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)