- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلمبان، سمير بن نور الدين | |
dc.contributor.author | الخيري، محمد بن علي أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T15:03:54Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T15:03:54Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125622 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التحصيل الدراسي في مادة الرياضيات | |
dc.subject.other | المعوقون - تعليم | |
dc.title | أثر استخدام المدخل المنظومي على التحصيل الدراسي في الرياضيات لدى تلاميذ التربية الخاصة | |
dc.identifier.id | .b1215460x | |
dc.identifier.callnum | 15670 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 135 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295528 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15670.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 36.61 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15670.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 276.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15670.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 408.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15670.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 589.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15670.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15670.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.39 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15670.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 136.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)