- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الثبيتي، ضيف الله بن عواض | |
dc.contributor.author | العضياني، شعلان فيحان حبيني | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T11:08:19Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T11:08:19Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125323 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الجغرافيا - طرق التدريس - المرحلة المتوسطة | |
dc.title | أثر مراعاة أنماط التعلم في تدريس مادة الجغرافيا على التحصيل الدراسي لدى طلاب الصف الأول ثانوي | |
dc.identifier.id | .b12051378 | |
dc.identifier.callnum | 14547 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 217 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00280957 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14547.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 33.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14547.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 353.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14547.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 142.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14547.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 942.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14547.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.6 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14547.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.43 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14547.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 290.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)