- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لال، زكريا بن يحيى | |
dc.contributor.author | الزهراني، علي حبني محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T09:45:41Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T09:45:41Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125204 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الإلكتروني | |
dc.title | أثر إستخدام برجمية مقترحة على تنمية كفايات التعليم الإلكتروني لدى طلاب التربية بجامعة أم القرى واتجاههم نحوه | |
dc.identifier.id | .b12023401 | |
dc.identifier.callnum | 14424 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 233 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00279390 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14424.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.15 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14424.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 74.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14424.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 27.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14424.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 96.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14424.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 189.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14424.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 101.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14424.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 67.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)