- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحبيب، موسى بن محمد | |
dc.contributor.author | الغامدي، فايزة بنت عثمان بن حامد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T09:02:13Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T09:02:13Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125147 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - تعليم | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | |
dc.title | اثر استخدام استراتيجية التفكير المعرفي في تنمية مهارات القراءة الابداعية في مقرر اللغة الانجليزية لدى طالبات الصف الثاني ثانوي بمدينة الطائف | |
dc.identifier.id | .b12016391 | |
dc.identifier.callnum | 12718 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.description.extent | 151 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00268011 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12718.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.29 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12718.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 259.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12718.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 186.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12718.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 266.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12718.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 617.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12718.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 288.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12718.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 151.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)