- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلمبان، سمير نورالدين بن عبدالقادر | |
dc.contributor.author | الحارثي ، طلال حسين | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T01:19:28Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T01:19:28Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124175 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | تحليل التفاعل الصفي في مراحل التعليم العام في ضوء اداة فلاندرز للتفاعل اللفظي | |
dc.identifier.id | .b11735624 | |
dc.identifier.callnum | 7993 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 212 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00235291 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7993.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7993.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 55.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7993.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 116.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7993.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 174.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7993.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.32 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7993.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 200.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7993.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 907.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)