- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلمبان، سمير نورالدين بن عبدالقادر | |
dc.contributor.author | عسيري، خالد بن معدي بن أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T01:16:46Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T01:16:46Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124167 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس ? - المرحلة الابتدائية | |
dc.title | اثر استخدام المدخل المنظومي في تنظيم محتوى الضرب والقسمة على التحصيل الدراسي لتلاميذ الصف الثالث ابتدائي | |
dc.identifier.id | .b11731357 | |
dc.identifier.callnum | 7985 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 381 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00234841 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7985.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.57 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7985.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 142.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7985.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 107.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7985.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 108.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7985.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 390.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7985.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 164.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7985.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 402.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)