- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروع، ليلي بنت عبد الله بن السليمان | |
dc.contributor.author | طوخي، ليلى عابد حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:49:44Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:49:44Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123474 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الذكاء - علم النفس الفروق | |
dc.subject.other | الذكاء | |
dc.title | تقنين مقياس الذكاءات المتعددة TEEN - MIDAS) في ضوء نظرية جاردنر على عينة من طلاب وطالبات المرحلة الثانوية بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11566048 | |
dc.identifier.callnum | 6778 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 241 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00224073 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6778.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.87 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6778.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 248.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6778.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 304.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6778.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 238.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6778.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 679.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6778.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 252.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6778.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 253.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)