- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ،1366هـ | |
dc.contributor.author | سالم، احمد علي حيدرة | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:13:39Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:13:39Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123213 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الكيمياء - طرق التدريس | |
dc.subject.other | التحصيل العلمي | |
dc.title | اثر استخدام إستراتيجية التعلم البنائي في تدريس الكيمياء على التحصيل الدراسي لدى طلاب المرحلة الثانوية بالجمهورية اليمنية | |
dc.identifier.id | .b11515788 | |
dc.identifier.callnum | 7399 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 265 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00221087 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7399.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 30.29 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7399.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 342.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7399.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 184.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7399.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 320.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7399.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.4 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7399.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 651.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7399.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 176.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)