- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الجبر، سليمان محمد | - |
dc.contributor.author | الحمد، صالح بن عبدالله بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T09:18:39Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T09:18:39Z | - |
dc.date.issued | 1990 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121586 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التاريخ - طرق التدريس | - |
dc.subject.other | التعليم الاعدادى - السعودية | - |
dc.subject.other | التحصيل العلمي | - |
dc.subject.other | التعليم المبرمج | - |
dc.title | اثر استخدام التعليم المبرمج على تحصيل طلاب الصف المتوسط فى مادة التاريخ بمدارس الحرس الوطني بمدينة الرياض | - |
dc.identifier.id | .b11122572 | - |
dc.identifier.callnum | 2824 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | الحرس الوطني | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1410 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 157 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00146704 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2824.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2824.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 122.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2824.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 90.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2824.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 717.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2824.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 472.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2824.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)