- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد بن احمد حسن منشي | |
dc.contributor.author | بنجر ، يوسف بن محمد زيني بن نوري | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T18:40:23Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T18:40:23Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119183 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - السعودية | |
dc.subject.other | التفكير الابداعي | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | ممارسة الاداره المدرسيه لاساليب تنمية مهارتي التفكير الابداعي والعلمي لطلاب وطالبات التعليم الثانوي الواقع واستشراف المستقبل | |
dc.identifier.id | .b11024008 | |
dc.identifier.callnum | 3969 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 273 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00132902 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3969.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 13.31 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3969.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 99.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3969.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 93.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3969.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 971.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3969.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 599.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3969.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 33.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)