- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العريان، عبد الله فكري | - |
dc.contributor.author | الحارثي، داخل دخيل الله | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T13:13:08Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T13:13:08Z | - |
dc.date.issued | 1981 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118285 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم الاعدادى - السعودية | - |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | - |
dc.subject.other | الجغرافيا - طرق التدريس | - |
dc.subject.other | التعليم المبرمج | - |
dc.title | دراسة تجريبية لبيان مدى فاعلية التعليم المبرمج في تدريس الجغرافيا للصف الأول المتوسط بمدينة جدة بالمملكة العربية السعودية | - |
dc.identifier.id | .b10969810 | - |
dc.identifier.callnum | 457 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1401 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 283ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00125900 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
457.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont457.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 55.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind457.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 7.43 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu457.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 125.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title457.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 32.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)