- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحلواني، حنان بنت صلاح الدين | |
dc.contributor.author | السبيعي، نوف بنت عبد العزيز بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2019-05-11T01:48:54Z | |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T22:48:48Z | - |
dc.date.available | 2019-05-11T01:48:54Z | |
dc.date.available | 2019-11-29T22:48:48Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/9665 | - |
dc.format.extent | 233 ورقة. | |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | التوازن بين الروح والمادة في الفكر التربوي الاسلامي والفكر التربوي الراسمالي. دراسة مقارنة. | |
dc.identifier.id | b12437967 | |
dc.identifier.callnum | 16637 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | su | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجازة | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | yes | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16637.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.85 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16637.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 186.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16637.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 364.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16637.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 226.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16637.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.24 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16637.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 204.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16637.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 259.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)