- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الخريشا، ملوح باجي | |
dc.contributor.author | بخاري، ابراهيم بن يحي بن فاضل | |
dc.date.accessioned | 2019-05-11T01:48:45Z | |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T22:48:38Z | - |
dc.date.available | 2019-05-11T01:48:45Z | |
dc.date.available | 2019-11-29T22:48:38Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/9664 | - |
dc.format.extent | 208ورقة. | |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | القيم الجمالية في مواد التربية الاسلامية بالمرحلة الثانوية وتفعيلها في الواقع المعاصر | |
dc.identifier.id | b12437955 | |
dc.identifier.callnum | 16635 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | su | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجازة | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | yes | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16635.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 17.82 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16635.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 121.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16635.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 49.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16635.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 407.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16635.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.23 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16635.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.68 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16635.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 133.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)