- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بنجر، فوزي بن صالح | |
dc.contributor.author | حكمي، محمد بن عبده بن احمد | |
dc.date.accessioned | 2019-05-11T01:18:50Z | |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T22:29:19Z | - |
dc.date.available | 2019-05-11T01:18:50Z | |
dc.date.available | 2019-11-29T22:29:19Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/9456 | - |
dc.format.extent | 232ورقة. | |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | اختيار مشرف التربية الاسلامية في ضوء معايي الجودة الشاملة ومتطلبات مجتمع المعرفة في منطقة جازان التعليمية | |
dc.identifier.id | b12429776 | |
dc.identifier.callnum | 16814 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | su | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجازة | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | yes | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16814.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 66.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16814.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 359.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16814.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 611.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16814.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 2.28 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16814.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 6.64 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16814.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 3.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16814.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 153.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)