- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سلامة، كايد بن محمد | |
dc.contributor.author | المالكي، سفر بن غريز بن غراز | |
dc.date.accessioned | 2019-05-11T01:18:31Z | |
dc.date.accessioned | 2019-12-02T10:31:13Z | - |
dc.date.available | 2019-05-11T01:18:31Z | |
dc.date.available | 2019-12-02T10:31:13Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/9454 | - |
dc.format.extent | 260 ورقة. | |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | إدارة الأزمات | |
dc.title | واقع الممارسة والاهمية لاسلوب إدارة الازمات في المدارس الثانوية بمكة المكرمة من وجهة نظر مديري ومعلمي تلك المدارس | |
dc.identifier.id | b12429752 | |
dc.identifier.callnum | 16811 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | su | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجازة | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | yes | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16811.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16811.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 328.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16811.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 230.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16811.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 457.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16811.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 657.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16811.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 434.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16811.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 272.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)