- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القويفلي، لولوة بنت عبد الكريم | |
dc.contributor.author | الثبيتي، اريج بنت منصور بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2019-05-11T01:18:15Z | |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T22:28:37Z | - |
dc.date.available | 2019-05-11T01:18:15Z | |
dc.date.available | 2019-11-29T22:28:37Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/9452 | - |
dc.format.extent | 323ورقة. | |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | المنهج الدعوي في علاج المشكلات الاسرية دراسة تحليلة | |
dc.identifier.id | b12429739 | |
dc.identifier.callnum | 16809 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | su | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الدعوة وأصول الدين | |
dc.type.status | مجازة | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | yes | |
dc.relation.dep | الدعوة والثقافة الإسلامية | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16809.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.21 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16809.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 175 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16809.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 162.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16809.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 143.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16809.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 443.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16809.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 214.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16809.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 256.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)