- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القرشي، مسعود بن خضر | |
dc.contributor.author | بابطين، وجدي بن حامد بن احمد | |
dc.date.accessioned | 2019-05-11T01:17:58Z | |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T22:28:17Z | - |
dc.date.available | 2019-05-11T01:17:58Z | |
dc.date.available | 2019-11-29T22:28:17Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/9450 | - |
dc.format.extent | 197 ورقة. | |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | درجة تمكين مديري المدارس الابتدائية في مدينة مكة المكرمة لمعلميهم ( كما يراها كل من المشرفين التربويين والمديرين والمعلمين ) | |
dc.identifier.id | b12429715 | |
dc.identifier.callnum | 16806 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجازة | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | yes | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16806.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 12.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16806.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 91.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16806.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 88.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16806.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 72.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16806.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 362.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16806.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 185.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16806.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 76.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)