- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اللحياني، عبيد الله بن صلاح | |
dc.contributor.author | الشهري، محمد بن هادي بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2019-05-11T01:17:15Z | |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T22:27:24Z | - |
dc.date.available | 2019-05-11T01:17:15Z | |
dc.date.available | 2019-11-29T22:27:24Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/9445 | - |
dc.format.extent | 183ورقة. | |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | امكانية تطبيق الاعتماد الاكاديمي على المدارس التابعة لمشروع الملك عبد الله لتطوير التعليم من وجهة نظر مديري المدارس في منطقة مكة المكرمة. | |
dc.identifier.id | b12429636 | |
dc.identifier.callnum | 16798 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجازة | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | yes | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16798.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.31 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16798.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 345.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16798.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 229.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16798.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 320.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16798.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 838.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16798.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 397.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16798.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 387.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)