- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مخيمر، هشام بن محمد | |
dc.contributor.author | رفه، سمر بنت سعود بن عبد العزيز | |
dc.date.accessioned | 2019-05-11T01:16:41Z | |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T22:26:42Z | - |
dc.date.available | 2019-05-11T01:16:41Z | |
dc.date.available | 2019-11-29T22:26:42Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/9441 | - |
dc.format.extent | 250 ورقة. | |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الذات تطوير | |
dc.subject.other | الذات علم نفس | |
dc.title | مهارات توكيد الذات وعلاقتها باساليب التنشئة الوالدية لدى عينة من طالبات جامعة ام القرى | |
dc.identifier.id | b12429582 | |
dc.identifier.callnum | 16794 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | su | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجازة | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | yes | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16794.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 19.63 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16794.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 197.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16794.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 149.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16794.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 272.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16794.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 404.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16794.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 301.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16794.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 198.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)