- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المطرفي، علي بن مصلح بن صالح | |
dc.contributor.author | الجعفري، احمد بن حسن بن احمد | |
dc.date.accessioned | 2019-05-11T01:15:39Z | |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T22:25:30Z | - |
dc.date.available | 2019-05-11T01:15:39Z | |
dc.date.available | 2019-11-29T22:25:30Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/9434 | - |
dc.format.extent | 16784 ورقة. | |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الحق (فقه اسلامي) دراسة مقارنة | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية الرجوع الى الحق | |
dc.title | الرجوع الى الحق في التربية الاسلامية وتطبيقاتها التربوية | |
dc.identifier.id | b12429466 | |
dc.identifier.callnum | 16784 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجازة | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | yes | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16784.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.62 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16784.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 128.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16784.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 89.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16784.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 118.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16784.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 250.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16784.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 165.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16784.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 78.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)