- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، مرضي غرم الله | |
dc.contributor.author | القحطاني، عبد الله بداح عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2019-05-11T01:13:36Z | |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T22:23:12Z | - |
dc.date.available | 2019-05-11T01:13:36Z | |
dc.date.available | 2019-11-29T22:23:12Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/9420 | - |
dc.format.extent | 180ورقة. | |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة العربية طرق التدريس | |
dc.subject.other | ادب الاطفال دراسة وتعليم | |
dc.title | مستوى تمكن معلمي اللغة العربية من مهارات تدريس أدب الأطفال في المرحلة الابتدائية | |
dc.identifier.id | b1242819x | |
dc.identifier.callnum | 16676 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | su | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجازة | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | yes | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16676.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.24 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16676.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 104.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16676.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 112.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16676.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 126.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16676.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 350.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16676.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 118.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16676.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 112.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)