- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | العتيبي، تركي بن كديميس بن هليل | - |
dc.contributor.author | المنشي، محمد بن احمد بن حسن | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-17T08:22:24Z | - |
dc.date.available | 2020-01-17T08:22:24Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/93836 | - |
dc.description | 176 ورقة | - |
dc.description | 14 | - |
dc.description | 14 | - |
dc.description | بحث | - |
dc.description | رسالة ماجستير | - |
dc.publisher | 1997م | - |
dc.subject | الإدارة التعليمية | - |
dc.subject | إدارة وتنظيم المدارس | - |
dc.title | مشكلات الادارة المدرسية كما تصورها مجلتا اليمامة وإقرأ السعوديتان تركي كديمس هليل العتيبي، إشراف محمد أحمد حسن المنشي. | - |
dc.type | s | - |
dc.identifier.id | b11033356 | - |
dc.identifier.callnum | 2874 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | NULL | - |
dc.publisher.country | NULL | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.rights.hold | Yes | - |
dc.rights.digital | Yes | - |
dc.date.issuedhijri | 1417 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2874.pdf " Restricted Access" | الرسالة كاملة | 4.38 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2874.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 22.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2874.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 74.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2874.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 176.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2874.pdf " Restricted Access" | مقدمة الرسالة | 77.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2874.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 15.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)