- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السليماني، محمد بن حمزة | - |
dc.contributor.author | الشريف، موضي نايف جعفر | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-11T00:42:38Z | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T22:16:35Z | - |
dc.date.available | 2019-05-11T00:42:38Z | - |
dc.date.available | 2019-11-29T22:16:35Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.other | 205098 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/9212 | - |
dc.format.extent | 216 ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.title | استخدام شبكة الانترنت وعلاقته بالدافع المعرفي والميول القرائيه لدى عينة من طالبات جامعة أم القرى بمدينة مكه المكرمه | - |
dc.identifier.id | b12343237 | - |
dc.identifier.callnum | 1976 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجازة | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | yes | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1976.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.5 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1976.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 52.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse1976.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 84.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1976.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 46.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1976.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.52 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1976.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 159.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1976.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 17.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)