- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الرائقي، عبد اللطيف | - |
dc.contributor.author | الحازمي، يحيى أحمد | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-11T00:40:21Z | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T22:15:55Z | - |
dc.date.available | 2019-05-11T00:40:21Z | - |
dc.date.available | 2019-11-29T22:15:55Z | - |
dc.date.issued | 1983 | - |
dc.date.issued | 1982 | - |
dc.identifier.other | 142293 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/9199 | - |
dc.format.extent | 157 ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | تقويم المدرسين | - |
dc.subject.other | جولات الاشراف التربوي | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.subject.other | التوجيه التربوي تقويم المدرسون | - |
dc.title | واقع جولات الاشراف التربوي المنظمة ومدى ايجابيتها في تقويم معلم المرحلة الابتدائية بمنطقة مكة التعليمية | - |
dc.identifier.id | b12342865 | - |
dc.identifier.callnum | 2351 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجازة | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | yes | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2351.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.58 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2351.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 64.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2351.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 532.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2351.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 433.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2351.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 37.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)