- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بابطين, هدى بنت محمد حسين | - |
dc.contributor.author | الجودي, رنا بنت محمد غازي | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-15T05:15:30Z | - |
dc.date.available | 2021-11-15T05:15:30Z | - |
dc.date.issued | 2021 | en_US |
dc.identifier.uri | http://dorar.uqu.edu.sa//uquui/handle/20.500.12248/131908 | - |
dc.description | 341 ورقة. | en_US |
dc.language.iso | عربي | en_US |
dc.publisher | جامعة أم القرى | en_US |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبدالله بن عبدالعزيز الجامعية | en_US |
dc.subject | العلوم طرق التدريس | en_US |
dc.title | أثر نموذج لاندا(Landa )لتدريس العلوم في تنمية مهارات التفكير المنتج وفعالية الذات الأكاديمية لدى طالبات المرحلة المتوسطة | en_US |
dc.identifier.callnum | 24779 | - |
dc.type.format | دكتوراه | en_US |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | en_US |
dc.relation.collage | التربية | en_US |
dc.type.status | مجاز | en_US |
dc.rights.hold | Yes | en_US |
dc.rights.digital | Yes | en_US |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | en_US |
dc.date.issuedhijri | 1442 | en_US |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | en_US |
dc.rights.digitized | Yes | en_US |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
24779.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.3 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa24779.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 105 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse24779.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة انجليزي | 66.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont24779.pdf " Restricted Access" | فهرس الموضوعات | 122.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu24779.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 143.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title24779.pdf " Restricted Access" | غلاف | 98.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)