- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | البعول، إبراهيم | |
dc.contributor.author | الغامدي، نورة بنت أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-03T18:18:03Z | - |
dc.date.available | 2020-10-03T18:18:03Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/129647 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | أدب الأطفال - تاريخ ونقد | |
dc.subject.other | - | |
dc.title | أدب الأطفال في المملكة العربية السعودية دراسة في نقد النقد | |
dc.identifier.id | .b1285170x | |
dc.identifier.callnum | 23035 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | اللغة العربية وآدابها | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1439 | |
dc.relation.dep | الأدب | |
dc.description.extent | ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
23035.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.32 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa23035.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 49.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse23035.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 44.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont23035.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 55.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind23035.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 224.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu23035.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 113.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title23035.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 76.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)